Wednesday 11 April 2012

Tersenyum lahh wahai teman

bila aku pandang langit ..
aku pasti teringat kau ,, aku pasti rindu kan kau ..
persahabatan kita terputus dengan seorang kekasih ..
kau lebih memilih dia dari aku ..
kenapa tuhan tuu hanya bagi aku happy hanya seketika ..
sedih selamanya ,, aku nak kau tahu aku terlalu merindui kau :(
setiap malam aku teringat kan kau ,,
bila aku dongak keatas ..
hanya bayang2 kau saja yang bermain difikiran aku ..
dengan pantas kau lupakan aku ..
dengan mudah kau lupakan kenangan kita bersama ...
kejamnya dunia buat aku hadapi ini seorang diri ..
kau buat aku sakit .. sakit terima keadaan ini ..
aku pakse diri aku untuk tersenyum walaupun sakit ..
mcam kau yang hiris hati aku ni ..
sakit nya hanya tuhan yang tahu ..
aku redha dengan segala dugaan Nya ..
mungkin ada hikmah disebalik semua ni ..
bila aku dahh tak ada nanti ,, kau always lahh ingatkan aku ye ??
sebab aku sentiasa teringat kan kau ..
ajal maut semua ditangan tuhan ,, bila2 je kita boleh tinggalkan semua ni ..
dunia ini hanya pinjaman sementara untuk kita bersujud kepada tuhan :)
dengarlahh wahai teman aku selalu menyanyangi kau macam dulu ..
sikit pon tak pernah berubah ..
aku sakit biar lahh sorang2 ..
aku harap kau happy disamping orang yang kau sayang :)
salam :')
aku tahu Alllah tu cuma bagi pinjaman saja kau untuk aku ..
terima kasih Ya Allah :')
kerana bagi aku menyanyangi dia walaupun cuma sebentar ..
hanya kau Maha Mengetahui gerak hatiku ..

No comments:

Post a Comment