Saturday 7 April 2012

Ingatan ku untuk kau

first sekali terima kasih sebab berikan aku kasih sayang ..
aku sangat hargainya ,, dan terima kasih sebab nak jadi yang terbaik untuk aku ..
thanks sangat2 walaupun kau bukan yang terbaik tapi kau try untuk jadi yang the best dihati aku ..
tersentuh hati aku first time kita jumpa ,, kau kiss dahi aku ..
bersyukurnya aku ..
aku datang kesini untuk menuntut ilmu ..
untuk aku bekalkan kejayaan kepada parent2 aku ..
hanya dia yang sempurna kan hidup aku ,, tanpa dia aku tak dapat melihat langit dan bumi ..
thanks mak abah :') aku terlalu bersyukur dapat abah dan mak mcm korang :)
walaupun kau tak boleh bagi kekayaan dekat aku mcm mana anak2 org lain dapat ..
tapi aku always bersyukur sebab kau dah didik aku jadi manusia yang berguna ..
insyallah setiap malam aku berdoa ,, sebelum tuhan mengambil nyawa aku ..
berikan aku kesempatan walaupun hanya sekejap ..
bagilahh aku bahagiakan korang walaupun cuma sebentar ..
bagi aku peluang itu ..
aku cuma hanya ada mak abah dan adik beradik ..
tidak terkata ucapan yang aku syangkan korang ...
berkati jalan kehidupan aku dekat sini ..
walaupun orang kata tak jauh ..
tapi aku tetap tidak kukuh perjalanan aku berjauhan dengan mak abah ..
maafkan dosa2 aku yang tidak terhitung banyak nya :')

untuk kau ..
aku sayangkan kau sangat2 ..
kaulahh kekasih yang memahami aku ,, yang berikan kasih sayang ..
selama ni aku tak pernah dapat orang mcm kau ..
kau sanggup bersusah payah sebab aku ..
sebab aku tahu kau sayangkan aku ..
maafkan aku nye ??
banyak sangat kesilapan aku terhadap kau ..
contoh aku selalu tipu kau ..
tapi aku dah berubah ,, no more lie :(
aku rindu saat2 dulu kau tak marah2 ,, apa yang kita lalui semuanye best ..
but now ,, tahh lahh tak terkira ada jer pergaduhan kan ??
emosi sangat aku ni ,, aku minta maaf nye ??
kadang2 aku tak sedar apa yang aku buat ..
biasa lahh mungkin dahh nyayok kot :)
nak cakap ada darah tinggi dah banyak kali kot aku cek ..
but nothing blood pressure :)
same like u kan dear ?? 
semoga kau dapat jodoh yang sempurna ..
jangan lahh cari macam aku yang suka marah2 buat sakit kepala saje :)
aku always doakan kebahagiaan kau dengan orang yang tersayang :)
always okayy :)
tapi ingat aku always rindu kan time kita baru2 kenal dulu :)
insyallah sampai kemati akan menjadi memori yang terindah antara aku dengan kau :)
salam ..

No comments:

Post a Comment