Friday 12 October 2012

airmataku mengalir :'(

asalammualaikum :)
alhamdulillah berjumpa lagi aku dengan blog ni ,, dah kusang tak di update ..
hehehe maaf sebab lupakan kau sebentar blog ,, dah malam2 buta ni meh sini sikit layan blog ..
dah malam buta ni tiba2 aku teringat time dekat SABAH ..
6 SEPTEMBER 2012 tarikh paling bermakna bagi aku setelah sampai di Sabah ..
semua berjalan dengan lancar ,, macam2 aku belajar cara hidup disana dgn sini ..
jauh bezanya ,, rindu aku tempat disana ..
10 hari sangat bermakna bagi aku disana ,, sampai je di airport Sandakan ..
alhamdulilah aku selamat sampai dgn baik ,, malam aku tiba dirumah family ankat ku ..
family yan layan aku dgn baik ,, aku sangat hargainya :') 
aku sedih sebab tak dapat bagi apa2 dekat diaorg ..
seronok jumpa dgn kak ima , kak ina anak2 diaorg ..
diaorg layan aku dgn baik sekali ..
rindu dengar telatah anak2 kak ima ..
pertemuan aku dgn diaorg tak kan ku lupakan sampai bila2 ..
tak dapat aku nak balas apa yang diaorg bagi dekat aku ..
mak thanks layan fiza dgn baik ..
fiza tak dapat nak balas apa2 pon ,, maaf sgt2 ..
fiza pergi dgn terburu2 balik pon mcm tuu jugak ..
terima kasih jaga fiza dgn baik sekali ..
fiza tak kan lupa sampai bila2..
kak ima thanks sekali lagi siapkan makan minum fiza dgn perfect ..
thanks walaupun akak risau kan fiza ..
dont worry ,, nothing happen ..
fiza okayy je :) fiza bersyukur sebab dapat kenal dgn akak ..
bersyukur sgt2 ,, fiza harap akak sekeluarga sihat dan berada dlm keadaan yang baik ..
hadapi apa pon rintangan yang dtg okayy ;)
fiza tahu akak kuat ..
untuk akak ina ,, hehehe kita kenal dgn waktu yang singkat kan ??
tapi  fiza sgt hargainya ,, kelakar time ambik akak di Sabah Mas :D
memory tak kan fiza lupa sampai bila2 ..
insyallah jika waktu mengizinkan fiza akan dtg dekat sana lagi :)
tak puas berjalan ,, nak jelajah lagi Sabah :)
untuk aby thanks sbb bawa saya pergi sana ,, happy sgt2 ..
saya sgt hargai apa yang awak dah bagi dekat saya ..
thanks dear <3 
6 SEPTEMBER 2012-16 SEPTEMBER 2012 
always in my memory :')


No comments:

Post a Comment